Шановні клієнти!
Через різке збільшення кількості звернень відділ визнання Центру працює у режимі граничних навантажень.
Зі свого боку керівництво і команда Центру докладає максимум зусиль для того, щоб забезпечити прийом і вчасне виконання Ваших замовлень. Проте, нівелювати цей сезонний пік, зробити його невідчутним для Вас немає можливості.
Просимо Вашого розуміння для ефективної організації нашої співпраці. Виконання наших рекомендацій значно зекономить Ваш час і наші зусилля на обробку Ваших документів.
1. У зв’язку з великим сезонним навантаженням тимчасово встановлено графік прийому телефонних дзвінків (пн–чт – 11:00–12:00, пт – 16:00–17:00, сб – 10:00–14:00). Для отримання інформації про розгляд поданих документів просимо звертатися електронною поштою безпосередньо на адресу Вашого спеціаліста (її можна дізнатися в Персональному кабінеті або за телефонами) чи на електронну пошту відділу визнання: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
У разі телефонних або електронних звернень просимо обов’язково вказувати номер справи, який починається латинськими літерами NZ, прізвище, ім’я заявника та/або власника іноземного освітнього документа. Також просимо Вас чітко формулювати Ваші запитання. Дана інформація допоможе оперативно обробити Ваш запит та надати відповідь у стислі терміни.
2. Для подачі документів заповніть заявку on-line на проведення процедури визнання. Відправка в роботу on-line заявки – це чудова можливість для Вас отримати попередню консультацію нашого спеціаліста, який проаналізує Ваш пакет документів, а в разі наявності зауважень – надасть необхідні рекомендації. Після цього Ви можете бути впевнені, що пакет повністю готовий для подачі, і Вам не доведеться повторно відвідувати офіс чи відправляти Ваш пакет.
3. Обов’язково додайте до on-line заявки скан-копії всіх документів з переліку. Зображення мають бути читабельними, що дозволить спеціалісту зробити попередній аналіз документів (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 200—300 dpi, формат файлу — *.jpg або *.jpeg, розмір кожного файлу — не більше, ніж 1 Мб).
4. Запишіться на прийом через Персональний кабінет або телефоном. Час для візиту можна обрати згідно із графіком прийому.
5. Уважно та максимально повно заповнюйте заявку через кіоск або в Персональному кабінеті. Заявка заповнюється українською мовою, окрім полів, де потрібно ввести інформацію латиницею або кирилицею. Перші літери ПІБ – прописні (великі), наступні – рядкові (маленькі). Будь ласка, заповніть всі поля коректною та актуальною інформацією. На виправлення заявок йде значний час спеціалістів! Переконайтеся, що Ваші контактні дані (телефон, e-mail та поштова адреса) заповнені без помилок, і спеціаліст без перешкод зможе зв’язатися із Вами в разі необхідності.
6. Для Вашого комфорту та економії часу рекомендуємо скористатися сервісом дистанційної подачі документів. Це подача без жодного візиту на прийом чи видачу! Вартість такої подачі трохи вища, аніж з візитом, проте всі питання Ви вирішуєте дистанційно у зручний для Вас час, а документи надсилаєте і отримуєте кур’єром. Орієнтовний час реагування наших спеціалістів на дистанційну заявку на цей час становить до 15 робочих днів.
7. Перевірка готовності документів доступна на нашому сайті. Просимо Вас попередньо пересвідчитися в готовності Ваших документів. Для цього знайдіть Ваш реєстраційний номер у списку рішень на сайті. Готове свідоцтво Ви можете одержати в нашому офісі в години видачі рішень.
Дякуємо за Ваше розуміння та допомогу!