header-ua

ВИЗНАННЯ ІНОЗЕМНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО ОСВІТУ

Путь на сайте

Статті

РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ В ПЕРСОНАЛЬНОМУ КАБІНЕТІ

Для зручності подачі документів і для економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки для зареєстрованих користувачів. Тому передусім Вам необхідно пройти процедуру реєстрації.

Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля (див. рис). Рекомендуємо в якості логіна використовувати e-mail.
  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля, що містяться в правому верхньому куті сайта.
2017

Реєстрація завершена. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Функція Персональний кабінет надає змогу створити он-лайн заявку на подачу документів, дізнатися стадію її обробки та отримати консультацію спеціаліста.


Як створити заявку?

Заявка заповнюється українською мовою, окрім полів, де потрібно ввести інформацію латиницею або кирилицею.

  1. Натиснути «Створити нову заявку».
  2. На сторінці необхідно буде внести дані заявника, дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту.

Зверніть увагу: заявник – той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме документи. Якщо документи подаватиме їх власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.

  1. Користуючись підказками, заповніть поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.
  2. Блок «Дані документа про освіту". Оскільки усі дані блоку використовуються при генерації Свідоцтва, просимо максимально внести дані, які зазначені в документі:
    • назва – назва (тип) основного документа про освіту визнання якого запитується (відповідно до перекладу українською мовою);
    • серія, номер документа та дата видачі – обов’язкові реквізити в разі їх наявності;
    • ім'я, на яке виданий документ (укр.) – ПІБ, зазначене в документі, відповідно до засвідченого перекладу українською. Може не збігатися з полем ПІБ власника в разі зміни прізвища (ідентифікація особи здійснюється компетентним органом під час процедури визнання);
    • ім'я, на яке виданий документ (лат. або кир.) – ПІБ, зазначене в документі, вказується мовою оригіналу іноземного освітнього документа, якщо документ складений кирилицею або латиницею, в інших випадках – зазначається ПІБ латиницею відповідно до закордонного паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (в разі збігу з ПІБ власника), перекладу англійською або правил транслітерації;
    • країна навчання власника – країна видачі основного документа, визнання якого запитувалося;
    • заклад освіти (укр.) – назва закладу освіти, що видав документ, відповідно до засвідченого перекладу українською;
    • навчальний заклад (лат. або кир.) – назва навчального закладу, що видав документ, мовою оригіналу іноземного освітнього документа, якщо документ складений кирилицею або латиницею, в інших випадках – зазначається назва транслітерацією латиною або в перекладі англійською.
  3. Прикріпіть скановані файли освітніх документів:

    1) Заява-згода на перевірку персональних даних;

    2) Згода на обробку персональних даних (від власника та заявника);

    3) Картинка диплома/атестата/академічної довідки та їх переклад українською мовою;

    4) Картинка додатку до диплома/до атестата та їх переклад українською мовою;

    5) Копія документа про попередню освіту (свідоцтво, атестат, академічна довідка, диплом) за наявності;

    6) Копія паспорта власника/заявника (за необхідністю з перекладом на українську мову);

    7) Копію документа про зміну прізвища власника іноземного документа про освіту (у разі необхідності);

    8) Документ про оплату адміністративної послуги або копію документа, що підтверджує право на звільнення від оплати.

    Технічні вимоги до скан-копій:
    а) під час розгляду скан-копій уся увага приділяється реквізитам документа (назві документа, серійному номеру, даті видачі та підписам, ПІБ власника). Тому надання скан-копій сторінок, які містять цю інформацію, обов’язкова.
    б) скан-копії повинні бути читабельними (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 200 dpi). Якщо Ви не маєте можливість відсканувати, фотографії документів теж приймаються, проте лише за умови відповідності зазначеним вимогам до зображення.
    в) формат зображення — .jpg та .jpeg
    г) розмір кожної — не більше, ніж 1 Мб.
    Ознайомтесь із інструкцією зі зменшення файла зображення до потрібного
  1. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у списку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».

Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у списку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку». Протягом 10 робочих заявку буде оброблено.

Після чого Вам надійде повідомлення щодо вірності оформлення документів, можливі терміни та вартість, або рекомендації спеціаліста щодо необхідності доопрацювання пакета. Консультація надається через Персональний кабінет, електронним або звичайним листом, або у телефонному режимі. Ви зможете визначитися зі способом подачі паперового пакета документів (у офісі або дистанційно) та термінами обробки.

У разі дистанційної подачі Вам будуть надіслані всі необхідні форми заяв та бланки квитанцій.