header-ua

ВИЗНАННЯ ІНОЗЕМНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО ОСВІТУ

Путь на сайте

РEГУЛЯРНА ПОДАЧА

Подача документів в регулярному режимі доступна в електронному форматі та в звичайному паперовому вигляді. Незалежно від обраного Вами способу подачі документів необхідно зареєструвати Персональний кабінет і створити електронну заявку. До електронної заявки потрібно прикріпити якісні скановані копії документів. Відповідальність за повноту підготовленого пакета документів, правильність його оформлення та відповідність електронних копій оригіналам документів несе заявник.

1. Електронний формат подачі

Наполегливо рекомендуємо на час воєнного стану скористатися цією формою подачі документів без надсилання пакета документів в паперовому вигляді. Це значно спростить процедуру і збереже ваш час (вартість дистанційної подачі сплачується), а також ресурси нашого Центру в цей надскладний період. Алгоритм дій для подачі документів наступний:
  1. Підготуйте паперовий пакет документів відповідно до Переліку документів та зробіть скан-копії.

  2. Зареєструйтеся на сайті за інструкцією «Реєстрація документів в Персональному кабінеті». Персональний кабінет стає доступним тільки для зареєстрованих користувачів.

  3. Створіть електронну заявку в Персональному кабінеті. Прикріпіть якісні скановані копії документів. Тепер Ви зможете перевіряти статус обробки документів в Персональному кабінеті.

  4. Надішліть заявку на обробку. Для цього необхідно у списку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».
    Відправлена в обробку електронна заявка (з обов’язковим вкладенням сканованих копій документів) опрацьовується впродовж 10 робочих днів. Протягом цього часу спеціалісти Центру перевіряють комплектність пакета та правильність оформлення документів.

  5. Отримайте підтвердження щодо вірності оформлення документів або рекомендації спеціаліста щодо необхідності доопрацювання пакета.
    Консультація надається через Персональний кабінет, електронним або звичайним листом, або у телефонному режимі.
    У разі правильного оформлення документів та комплектності пакета наш фахівець сформує для Вас заяву на подачу документів та повідомить, що Ви можете надсилати документи.

  6. Заповніть заяву на подачу документів.

  7. Скановані копії документів та заяви підпишіть КЕП (кваліфікований електронний підпис). Ви можете це зробити у застосунку Дія, на сайтах Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації чи на сайті «Державні послуги онлайн «Дія». Надішліть пакет документів на електронну адресу фахівця, який оброблятиме Вашу заявку.

  8. Сплатіть державне мито та послуги з визнання та, за необхідності, – дистанційну подачу або організацію кур’єрської доставки для відправки свідоцтва.

  9. Відслідковуйте статус обробки Ваших документів в Персональному кабінеті. Після отримання смс про готовність рішення отримайте його в нашому офісі в м. Київ або, у разі замовлення організації кур’єрської відправки, очікуйте на дзвінок нашого фахівця і відправку пакета.

2. Подача паперового пакета документів

Якщо Ви не маєте змоги засвідчити документи КЕП та подати в електронному форматі, оберіть варіант із надсиланням паперового пакета документів.

  1. Підготуйте паперовий пакет документів відповідно до Переліку документів.

  2. Зареєструйтеся на сайті за інструкцією «Реєстрація документів в Персональному кабінеті». Персональний кабінет стає доступним тільки для зареєстрованих користувачів.

  3. Створіть електронну заявку в Персональному кабінеті. Прикріпіть якісні скановані копії документів. Тепер Ви зможете перевіряти статус обробки документів в Персональному кабінеті.

  4. Надішліть електронну заявку на обробку. Для цього необхідно у списку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».
    Відправлена в обробку електронна заявка (з обов’язковим вкладенням сканованих копій документів) опрацьовується впродовж 10 робочих днів. Протягом цього часу спеціалісти Центру перевіряють комплектність пакета та правильність оформлення документів.

  5. Отримайте підтвердження щодо вірності оформлення документів або рекомендації спеціаліста щодо необхідності доопрацювання пакета.
    Консультація надається через Персональний кабінет, електронним або звичайним листом, або у телефонному режимі.
    У разі правильного оформлення документів та комплектності пакета, Вам буде запропоновано надіслати документи.

  6. Надішліть паперовий пакет документів кур’єрською службою або передайте нарочним до нашого офісу в Києві разом із заповненими заявами.

  7. Сплатіть державне мито та послуги з визнання, дистанційної подачі, за необхідності, – організацію кур’єрської доставки для відправки свідоцтва.

  8. Відслідковуйте статус обробки Ваших документів в Персональному кабінеті. Після отримання смс про готовність рішення отримайте його в нашому офісі в м. Київ або, у разі замовлення організації кур’єрської відправки, очікуйте на дзвінок нашого фахівця і відправку пакета.

Увага! Якщо надані заявником документи подані не у повному обсязі та (або) неправильно оформлені, або подані іноземні документи про освіту не підлягають визнанню відповідно до діючих нормативних актів, вони повертаються заявнику без розгляду по суті з повідомленням причини відмови.

Щоб зменшити час на якісну підготовку та опрацювання Вашого пакета документів, отримати рекомендації фахівця за результатами попереднього аналізу та зменшити ризики отримання відмови у визнанні, скористайтеся дистанційною подачею.